Vector Simulations'tan Liberec ile Stará Paka hattında yeniden trenlere atla ve dağlara doğru yol al! Class 843'ün kendine özgü kontrol sisteminden Class 750'nin ikonik "Goggles" kabinine kadar uzanan bir deneyimde, Train Sim World'ün ilk Çek rotasında yoğun ve zorlu tek hatlı bir dağ geçidinde hem yolcu hem de yük seferlerini üstlen.
Bugün Liberec'ten Stará Paka'ya doğru kıvrıla kıvrıla ilerleyen bu hat, 1850'lerde Almanya'dan Pardubice'ye uzanan bir güzergâhın parçası olarak inşa edildi. Öncelikli amacı yük taşımak, özellikle de kazançlı kömür endüstrisini desteklemek olan bu proje, sert arazi koşullarına rağmen hem yerli demiryolu inşaatçılarının hem de karmaşık hatlara daha alışkın yabancı uzmanların katkısıyla hayata geçirildi.
Class 843 ile çeşitli yolcu seferlerine başla; ek kapasite için vagon da çekebilen bu tekli dizel motorlu tren, modern kabininde karmaşık çalıştırma prosedürleri ve etkileşimli radyo işlevleri sunuyor. Hız sabitleyici sistemi sayesinde inişli çıkışlı arazide ilerlemek çok daha kolay. Buna keskin bir tezat oluşturan Class 750 ile yoğun bir mesaiye hazırlan. İkonik gövdesiyle klasik bir dizel lokomotif olan bu trenle hat boyunca bir aşağı bir yukarı giderken aktif bir sürüş deneyimi yaşa ve yerel sanayinin çarklarını döndürmeye devam et.
Daha tanıdık bir seyahat deneyimi için ise Maintalbahn paketinden (ayrı olarak sunulur) gelen DB BR 642'nin kontrolünü devral ve ek yolcu seferleriyle hizmet ağını genişlet.