Det er tid til virkelig at opleve Amerikas travleste pendlertog i Train Sim World 4! Vend tilbage til Long Island og dyk dybt ned i en forbedret New York – Hicksville-rute, der nu inkluderer Long Beach-linjen, ny belysning og himmel, revideret signalering og en helt ny, travl køreplan, der gør brug af vigtig LIRR-traktion, herunder den topmoderne M9!