Kembali ke Long Island dalam Train Sim World 4 dan terokai laluan New York - Hicksville yang dipertingkatkan, kini termasuk laluan Long Beach, pencahayaan dan langit baharu, isyarat yang diperbaharui, jadual waktu sibuk serba baharu, dan LIRR M9 tercanggih!