Amerika'nın en yoğun banliyö hattını Train Sim World 4'te ziyaret et! Long Island'a dön ve geliştirilmiş New York'u derinlemesine deneyimle. Long Beach hattı, yeni ışıklandırma ve gökyüzü, yenilenen sinyalizasyon sistemi ve son teknoloji ürünü M9 dahil olmak üzere önemli LIRR trenlerinin kullanıldığı kullanan yeni ve yoğun zaman çizelgesi ile Hicksville rotası seni bekliyor!