Fazla tanıtıma gerek yok: Flying Scotsman, zamana meydan okuyan bir demiryolu ikonudur. Sir Nigel Gresley tarafından tasarlanan lokomotif, Şubat 1923'te Doncaster Works'ten çıkmış ve sonrasında geliştirilmiş A3 Pacific modeline dönüştürülmüştür.