Train Sim World 6: London Overground Mildmay Line: Stratford - Willesden Junction
What is now recognisable today as the North London Line was built between 1846 and 1869. Avoiding central London, the route is vital for cross-city connections while avoiding the busy core.
By the 2000s, the line was due an upgrade; TfL took over the line in 2007 and overhauled it to be a modern commuter line as part of the new London Overground network, giving it much more reliable and frequent service. With TfL’s renaming of all London Overground routes, the North London Line is now officially known as the Mildmay line.
In Train Sim World 5, get stuck-in driving the 8 trains per hour service on the modern London Overground Mildmay line. Weave through London boroughs serving the core section between Stratford and Willesden Junction aboard the iconic BR Class 378.