Train Sim World 6: London Overground Mildmay Line: Stratford - Willesden Junction
Landasan ini kini dikenali sebagai North London Line telah dibina antara tahun 1846 dan 1869. Dengan mengelakkan pusat London, laluan ini menjadi nadi penting bagi sambungan rentas bandar sambil mengelak kawasan teras yang sibuk.
Menjelang tahun 2000-an, laluan ini memerlukan naik taraf; TfL mengambil alih laluan tersebut pada tahun 2007 dan membangunkannya semula menjadi laluan komuter moden sebagai sebahagian daripada rangkaian London Overground baharu, sekali gus menawarkan perkhidmatan yang lebih kerap dan boleh dipercayai. Dengan penjenamaan semula semua laluan London Overground oleh TfL, Laluan London Utara kini secara rasmi dikenali sebagai Laluan Mildmay.
Dalam Train Sim World 5, rasai pengalaman mengendalikan perkhidmatan 8 tren sejam di Laluan Mildmay London Overground yang moden. Lalui kawasan perbandaran London dengan berkhidmat di bahagian teras antara Stratford dan Willesden Junction menaiki BR Class 378 yang ikonik.