Train Sim World 6: London Overground Mildmay Line: Stratford – Willesden Junction
Dziś znana jako North London Line linia powstawała w latach 1846-1869. Pozwala ominąć zatłoczone centrum Londynu i jest kluczowa dla połączeń międzymiastowych.
W pierwszej dekadzie XXI wieku wymagała modernizacji; TfL przejął ją w 2007 roku i przebudował na nowoczesną linię podmiejską w ramach nowej sieci London Overground. Dzięki temu linia zaczęła być w stanie oferować pewniejsze i częstsze połączenia. W ramach przemianowania przez TfL wszystkich tras London Overground North London Line otrzymała oficjalną nazwę Mildmay.
W Train Sim World 5 możesz się zasiedzieć, obsługując 8 pociągów na godzinę na nowoczesnej linii London Overground Mildmay. Przemierzaj londyńskie dzielnice, obsługując w kultowym BR Class 378 główny odcinek między Stratford i Willesden Junction.