Train Sim World 6: London Overground Mildmay Line: Stratford - Willesden Junction
Günümüzde Kuzey Londra Hattı (North London Line) olarak bilinen hat, 1846 ile 1869 yılları arasında inşa edildi. Londra'nın merkezinden uzakta bulunan bu rota, yoğun şehir merkezinden kaçınırken şehirler arası bağlantılar için hayati önem taşıyor.
2000'li yıllara gelindiğinde hattın yenilenmesine ihtiyaç duyuldu. 2007 yılında hattı devralan TfL, yeni London Overground ağının bir parçası olarak hattı modern bir banliyö hattı olacak şekilde elden geçirip çok daha güvenilir ve sık seferler sunmasını sağladı. TfL'in tüm Londra Metro hatlarını yeniden adlandırmasının ardından Kuzey Londra Hattı, günümüzde resmi olarak Mildmay hattı olarak bilinmektedir.
Train Sim World 5'te, modern Londra Overground Mildmay hattında saatte 8 tren süreceğin seferler düzenle. İkonik BR Class 378 ile Stratford ve Willesden Junction arasındaki çekirdek bölüme hizmet ver ve Londra ilçelerini dolaş.