An Aventra Adventure awaits in Train Sim World 4! Discover the dense North & East London boroughs aboard modern traction, traversing a newly electrified and extended line fit for future riverside service. Become something of a London Overground driver yourself and conquer the pumpkin-orange passenger duties of the Suffragette line: Gospel Oak - Barking Riverside.