Pengembaraan Aventra menanti dalam Train Sim World 4! Terokai kawasan padat Utara & Timur London dengan menaiki tren moden, merentasi laluan yang baru dielektrifikasi dan dipanjangkan, bersedia untuk perkhidmatan tepi sungai pada masa hadapan. Jadilah pemandu London Overground sendiri dan kuasai tugas penumpang berwarna jingga-labu di Laluan Suffragette: Gospel Oak - Barking Riverside.