W Train Sim World 4 oczekują przygoda i pociągi Aventra! Odkrywaj tłoczne obszary północnego i wschodniego Londynu na pokładzie nowoczesnego taboru, przemierzając nowo zelektryfikowaną i poszerzoną trasę, gotową na wyzwania, jakie przyszłość rzuci londyńskiemu Riverside. Opanuj maszyny oznaczonej kolorem soczystej pomarańczy londyńskiej kolei podmiejskiej i zadbaj o pasażerów linii Suffragette na trasie Gospel Oak – Barking Riverside.