En vidunderlig blanding af stejle stigninger, naturskønne bakkedrag og svingende kurver vækkes til live i Train Sim World 2: Main-Spessart Bahn, som er en tidløs korridor med tung godstrafik og mange passagerer gennem hjertet af det tyske landskab. Hver station, hvert signal og hver kilometerpæl er gengivet i udsøgte detaljer og føles så ægte, at du næsten kan række ud og røre ved dem.