Tugas anda adalah untuk mengangkut kargo dan penumpang di sepanjang Main-Spessart Bahn. Kawal lokomotif berkuasa anda merentasi cerun curam dan hantar kargo anda tepat pada masanya. Sama ada anda memandu, menaiki bersama atau sekadar menyaksikan aksi, alami segala pemandangan dan bunyi kereta api Jerman pada tahap terbaiknya.