Cudowna kombinacja stromych wzniesień, malowniczych pagórków i zawrotnych zakrętów ożywa w Train Sim World 2: Main-Spessart Bahn, ponadczasowym korytarzu towarowym i pasażerskim w samym sercu niemieckiej wsi.