Train Sim World 6: Maintalbahn: Aschaffenburg - Miltenberg
Return to the portside town of Aschaffenburg, Germany and embark on Regionalbahn services along the Main Valley. No wires, no fuss, your next adventure awaits aboard the sleek DB BR 642 DMU, wind your way to Miltenberg in Train Sim World 4: Maintalbahn!