Train Sim World 6: Maintalbahn: Aschaffenburg - Miltenberg
Patuh kepada jadual dan pastikan laluan satu landasan berjalan lancar, tangani tugas mengisi bahan api diesel tempatan, dan bergerak dengan cekap supaya anda tidak kehabisan sendiri! Terokai landasan dengan kedua-dua tarikan lama dan baru bersama Maintalbahn untuk Train Sim World 4.