Train Sim World 6: Komuter Lapangan Terbang Manchester: Manchester - Alderley Edge
Dari stesen Piccadilly yang rumit ke hentian lapangan terbang moden, berbilang cantuman laluan untuk menyediakan perkhidmatan bagi komuter Greater Manchester menaiki Northern Train. Alami pelbagai perkhidmatan dan butiran stesen yang rumit dengan laluan pertama Alan Thomson Simulation dalam Train Sim World 5.
Rangkaian kereta api dengan sejarah yang kompleks, laluan yang menghubungkan pusat Manchester bermula sejak tahun 1840-an. Barisan utama melalui Stockport diwujudkan sebagai laluan pengangkutan utama dan tidak lama selepas itu menjadi terlalu sesak. Ia telah ditambah pada awal tahun 1900-an, dengan penambahan Laluan Styal, laluan alternatif antara Wilmslow dengan Manchester. Pada tahun 1993, taji dibina di laluan baharu ini untuk menyediakan perkhidmatan bagi Lapangan Terbang Manchester, menerima kereta api terus di bawah laluan penerbangan dan di sebelah terminal udara kedua EGCC.
Class 158, kedua-duanya pada perkhidmatan East Midlands dan sebahagian perkhidmatan Northern (dalam livery ScotRail).