Train Sim World 6: Manchester Airport Commuter: Manchester - Alderley Edge
Karmaşık Piccadilly istasyonundan modern havaalanı terminaline kadar birden fazla hat bir araya gelerek Northern Trains trenleriyle Greater Manchester'da yolculara hizmet veriyor. Alan Thomson Simulation'ın Train Sim World 5'teki ilk rotasında çeşitli hizmetleri ve detaylı istasyon tasarımlarını deneyimle.
Manchester'ın merkezine hizmet veren demiryolu ağının karmaşık tarihi 1840'lı yıllara kadar uzanıyor. Stockport'tan geçen ana yol, önemli bir ana güzergâh olarak kurulmuş ancak kısa sürede yetersiz kaldı. 1900'lü yılların başında Wilmslow ve Manchester arasındaki alternatif bir yol olan Styal Line takviye edilerek desteklendi. 1993 yılında Manchester Havaalanı'na hizmet vermek için bu yeni hattan bir bağlantı hattı inşa edilerek trenler doğrudan uçuş yolunun altından EGCC'nin ikinci hava terminalinin yanına ulaştırıldı.
Train Sim World 5: Manchester Airport Commuter'da yüksek sıklıkta Northern Trains seferleri düzenlemekle meşgul olacaksın. İster sürerek ister kondüktör olarak BR Class 323 ile Alderley Edge'den Stockport üzerinden Manchester'a ya da üçgen kavşak üzerinden havaalanına ulaş. 2x zaman çizelgelerinde etkileyici derecede detaylı rotayı keşfet ve yük taşımacılığı da dahil olmak üzere yoğun mu yoğun pazartesi-cumartesi çizelgesini ve alternatif pazar tarifelerini deneyimle.
Zaman çizelgesi katmanlarını kullanarak Avanti West Coast Pendolino ile rotanda hızına hız kat ve başka bir rotaya geçerek mesaine zarif Glossop Line'da devam et. (Diğer içerikler ayrı olarak mevcuttur.)