Tag ansvaret for passagertrafikken i den flotte MBTA-lilla farve, og kør gennem pendlerforstæderne i det centrale Massachusetts. Kør den strømlinede HSP46 på de travle skinner ud af Boston South og ud på den travle Framingham/Worcester Line i Train Sim World 5!
Spil din rolle i at transportere tusindvis af passagerer hver dag langs MBTA-netværket. Handlingen foregår i 2019 – sno dig ud af Bostons South Station, og del spor med den nordlige ende af Northeast Corridor i en engelsk mil, før du efterlader køreledningerne og begiver dig ud på en helt ny rejse til Worcester, hvor du betjener mere end et dusin byer og samfund undervejs med en række forskellige rutemønstre.
Oplev at køre på en regional linje med kompleks førerrumssignalering og en blanding af togformationer, hvor du kører i fire forskellige førerhuse! Påtag dig rollerne hos MBTA på nye måder; spil som konduktør for at kontrollere billetter og sende dit tog afsted. Med Free Roam kan du udforske ruten på din egen måde, og hvis du ejer den hurtige Northeast Corridor, kan du hoppe mellem hver rute for at bytte vagter og køre til Providence!
Fra lokaltog i Framingham til forbindelser på hele strækningen, sus afsted i dyblilla dieseltog og dobbeltdækkervogne med Train Sim World 5: MBTA Commuter!