Diversificer din dieselflåde langs den nordøstlige korridor i Train Sim World 5 med tilføjelsen af HSP46! Betjen MBTA's travle Providence/Stoughton-linje med moderne trækkraft, der servicerer pendlerne i Massachusetts med dobbeltdækkervogne.
HSP46, der blev bygget mellem 2013 og 2014, markerede en ny æra for MBTA, da den kunne erstatte det aldrende materiel på dens vigtigste pendlerlinjer ind til Boston. Lige fra starten fokuserede MBTA på passagererne og lod derfor brugerne vælge bemalingen på den nye flåde af lokomotiver. Resultatet blev et markant farvetema i vinklet magenta med accenter i gul, grå og sort.
HSP46, der oprindeligt blev udgivet som en del af MBTA Commuter: Framingham/Worcester Line, er nu klar til drift langs højhastighedslinjen den nordøstlige korridor i Train Sim World. Kør på de samme spor som Amtraks eksprestog på MBTA's Providence-rute, eller tag en tur ud på den enkeltsporede Stoughton-strækning. Prøv kræfter med nye udfordringer som at sammenkoble togvogne og redde tog i de tre nye scenarier. Kontroller billetter og betjen dørene i Konduktør-tilstand.
Kør både med MBTA F40 og enkeltdækkervogne samt med de kapacitetsforøgende dobbeltdækkervogne og styrevogne. Med fire førerhuse at vælge mellem i pusl/pull-drift skal du køre om kap til Boston med MBTA Providence/Stoughton-linje HSP46!