Wzbogać swoją flotę lokomotyw spalinowych na trasie Northeast Corridor w Train Sim World 5 o model HSP46! Zawiaduj kursami linii Providence/Stoughton Line w ramach struktur MBTA przy użyciu nowoczesnego, piętrowego składu.
Wyprodukowany w latach 2013 i 2014 pociąg HSP46 zapoczątkował nową erę w historii MBTA, umożliwiając wymianę starzejącego się taboru na trasach kluczowych połączeń pasażerskich do Bostonu. MBTA wykonało ukłon w stronę pasażerów i dla nowej floty lokomotyw zastosowane zostało wyłonione w ramach plebiscytu malowanie. W rezultacie powstała efektowna kompozycja w odcieniu magenty, uzupełniona żółtymi, szarymi i czarnymi akcentami.
Pierwotnie pociągi HSP46 obsługiwały połączenia pasażerskie linii Framingham/Worcester Line, a dziś można je zobaczyć na szybkiej trasie Northeast Corridor. Podróżuj tymi samymi trasami co ekspresowe składy Amtrak wzdłuż trasy MBTA do Providence lub przesiądź się na kolej jednotorową do Stoughton. W 3 nowych scenariuszach podejmiesz się dodatkowych wyzwań, takich jak budowanie składu czy ratowanie pociągów. Dodatkowo możesz sprawdzać bilety i sterować drzwiami w trybie konduktora.
Działaj z wagonami MBTA F40 i jednopiętrowymi, a także ze znacznie pojemniejszymi wagonami dwupoziomowymi i wagonem sterowniczym. Wybierz jedną z czterech kabin w trybie push/pull i pomknij do Bostonu pociągiem HSP46 na trasie MBTA Providence/Stoughton Line!