Tag på en naturskøn rejse gennem “Englands Have” med Firefly Simulations’ Medway Valley Line i Train Sim World! Udforsk det landlige Kent ombord på Southeastern-ruter via amtsbyen Maidstone, langs Medway-floden og gennem industrielle landskaber.
Medway Valley Line åbnede i 1847 for at forbinde Maidstone med South Eastern Railways hovedlinje til Dover. Efter strækningens tidlige succes blev den i 1856 forlænget længere op gennem dalen til Strood, hvor den blev forbundet med den nordlige del af SER-netværket.
I Train Sim World kan du blive lokomotivfører eller konduktør ombord på Southeastern-ruter langs Medway Valley Line. Nyd de idylliske udsigter langs floden i dalen, mens du rejser gennem “Englands Have”. En rejse, som tiden har glemt, og strækningen byder stadig på mange fredede bygninger, lokalt betjente signalbokse og Kents ikoniske oast houses.
Stig ombord på Southeastern BR Class 375/3 og 375/6. Når du kører efter køreplanen for 2025, kan du udforske et væld af funktioner, herunder interaktiv UK GSM-R! Indtast din headcode, og kontakt signalgiveren for at få svar, mens du nyder et nyt lydsæt og hørbare passagermeddelelser.
Få mest muligt ud af 2025-køreplanen med Southeastern Highspeed og Thameslink Class 700 samt Cargo Line 1 og 2 og meget mere!