Mulakan perjalanan indah merentasi Garden of England dengan laluan Medway Valley Line oleh Firefly Simulations dalam Train Sim World! Terokai kawasan desa Kent menaiki perkhidmatan Southeastern melalui bandar daerah Maidstone, menyusuri tebing Sungai Medway dan merentasi landskap perindustrian yang sibuk.
Dalam Train Sim World, jadilah pemandu atau pengawal kereta api dalam perkhidmatan Southeastern merentasi Medway Valley Line. Nikmati pemandangan sungai yang indah di sepanjang lembah ketika anda merentasi Garden of England. Seolah-olah sebuah perjalanan yang dilupakan masa, laluan ini masih menampilkan banyak struktur tersenarai warisan, kotak isyarat yang dikendalikan secara tempatan serta Oast Houses ikonik Kent.
Naiki tren Southeastern BR Class 375/3 dan 375/6. Semasa anda memulakan perjalanan mengikut jadual waktu 2025, terokai pelbagai ciri menarik termasuk UK GSM-R interaktif! Masukkan headcode anda dan hubungi pengawal isyarat untuk mendapatkan respons, sambil menikmati set bunyi baharu serta pengumuman penumpang yang boleh didengar.