Wyrusz w malowniczą podróż przez Ogród Anglii na linii Medway Valley od Firefly Simulations w Train Sim World! Odkryj wiejską okolicę Kent w połączeniach Southeastern, mijając stolicę hrabstwa Maidstone, jadąc wzdłuż brzegu Medway i oglądając po drodze przemysłowe krajobrazy.
Linia Medway Valley została otwarta w 1847 r., łącząc Maidstone z główną linią South Eastern Railway do Dover. Po początkowym sukcesie linii, przedłużono ją w 1856 r. wzdłuż doliny do Strood, łącząc z północnym odcinkiem sieci SER.
W Train Sim World zostań maszynistą lub konduktorem w połączeniach Southeastern na linii Medway Valley. Podziwiaj malownicze widoki doliny położonej nad rzeką, przemierzając Ogród Anglii. Choć świat zapomniał o tej podróży, na linii nadal znajduje się wiele zabytków wpisanych na listę, lokalnie obsługiwane skrzynki sygnalizacyjne i kultowe suszarnie chmielu w Kent.
Wejdź na pokład lokomotyw Southeastern BR Class 375/3 i 375/6. Wyruszając w podróż zgodnie z rozkładem jazdy z 2025 r., odkrywaj ogromny zestaw funkcji, w tym interaktywny UK GSM-R! Wprowadź swoje oznaczenie czołowe i skontaktuj się z sygnalistą, aby uzyskać odpowiedź, słuchając nowego zestawu dźwięków i komunikatów dla pasażerów.
W pełni wykorzystaj rozkład jazdy z 2025 r. w Southeastern Highspeed i Thameslink Class 700, a także na linii towarowej 1, 2 i nie tylko!