Oplev den massive kraft fra moderne amerikansk diesel! Kast dig over det barske terræn i Californiens kløfter med Antelope Valley Line, mellem det vidtstrakte bylandskab i Los Angeles og Lancasters ørkenbuske med de mægtige Metrolink-tog.