Rasai kuasa hebat lokomotif diesel Amerika moden! Atasi cabaran topografi lasak ngarai California dengan Antelope Valley Line, merentasi lansdkap luas bandar Los Angeles hingga semak gurun Lancaster, menggunakan kuasa hebat lokomotif Metrolink.