Modern Amerikan dizel lokomotiflerinin hararet dolu gücünü hisset! Devasa Los Angeles şehrinden Lancaster'ın çorak topraklarına kadar seyahat ettiğin Antelope Valley Line'da, Metrolink rayları üzerinde giderken Kaliforniya kanyonlarının engebeli arazisiyle mücadele et.