F59PHR – klasyczna, potężna północnoamerykańska lokomotywa – wjeżdża do południowej Kalifornii, aby obsługiwać połączenia pasażerskie Metrolink w grze Train Sim World 5. Staw czoła godzinom szczytu na liniach Antelope Valley lub San Bernardino, wykorzystując moc tej ponadczasowej lokomotywy!
Lokomotywa F59PH, zaprojektowana na bazie lokomotywy towarowej GP59 w latach 80. XX wieku, powstała w celu włączenia nowych pojazdów pasażerskich z silnikiem spalinowym do nowo tworzonych sieci połączeń pasażerskich. Wyposażona w silnik o mocy 3000 KM i moduł zasilania Head End Power lokomotywa F59PH była jedną z najlepszych na rynku, co czyniło ją idealnym kandydatem do jazdy z nowoczesnymi wagonami i obsługi ruchliwych połączeń.
Pierwsze lokomotywy trafiły do eksploatacji w Toronto w Kanadzie. Na początku lat 90. XX wieku zamówiono flotę lokomotyw Metrolink, które miały wyruszać z Los Angeles i obsługiwać rozległą kalifornijską sieć. Z biegiem lat technologia rozwinęła się, ale pomimo że występują obecnie dwa nowsze modele lokomotyw spalinowych, F59PH nadal funkcjonuje jako F59PHR – zmodernizowana wersja, która spełnia współczesne normy dotyczące emisji spalin.
Lokomotywy Metrolink F59PHR nadal mają klasyczny biały podkład, który mocno kontrastuje ze srebrnym połyskiem oznaczeń wagonów pasażerskich. Lokomotywa F59PHR ciągnie dwupiętrowe wagony Bombardiera w szarym malowaniu.
Wzbogać swoje doświadczenie na liniach Metrolink w Antelope Valley lub San Bernardino, siadając za sterami lokomotywy F59PHR w Train Sim World 5! Dzięki trybowi swobodnej jazdy (Free Roam) możesz jeździć tą lokomotywą na dowolnej trasie w USA, którą masz w swojej kolekcji.