Light up LA and delight passengers during the holidays with additional services and Scenarios along the San Bernardino Line in Train Sim World 5. Climb aboard Metrolink’s F125, all adorned with festive lights to bring holiday spirit through California.
The F125 forms a regular part of the Metrolink fleet along with the Rotem cab car that leads the return journey in this push-pull formation. Though older units typically run the holiday services in winter, this gameplay pack represents what modern diesel power would look like fully dressed up for festive fun.
Enjoy the light show along the San Bernardino Line. Additional services are added to the schedule along with 3 new Scenarios that decorate the route with festive reefs and trees! Use Free Roam to take the Holiday Train along other routes in your collection.