Giv LA nyt liv, og glæd passagererne i juletiden med ekstra tjenester og scenarier langs San Bernardino-linjen i Train Sim World 5. Stig ombord på Metrolinks F125, der er pyntet med festlige lys for at sprede julestemning i hele Californien.
F125 er en fast del af Metrolink-flåden sammen med Rotem-styrevognen, der leder returrejsen i denne skub-/trækformation. Selvom ældre lokomotiver typisk kører ferieruter om vinteren, viser denne gameplay-pakke, hvordan moderne dieseldrift ville se ud, hvis den var fuldt udstyret til festlig sjov.
Nyd lysshowet langs San Bernardino-linjen. Der tilføjes yderligere tjenester i køreplanen sammen med 3 nye scenarier, der pynter ruten med festlige dekorationer og træer! Brug Free Roam til at tage Holiday Train med på andre ruter i din samling.