F125 membentuk sebahagian daripada armada Metrolink bersama-sama dengan gerabak kabin Rotem yang mengetuai perjalanan pulang dalam formasi tolak-tarik ini. Walaupun unit yang lebih lama lazimnya mengendalikan perkhidmatan percutian pada musim sejuk, pek permainan ini mewakili gambaran kuasa diesel moden yang dihiasi sepenuhnya untuk kemeriahan perayaan.
Nikmati pertunjukan cahaya di sepanjang San Bernardino Line. Perkhidmatan tambahan ditambah pada jadual bersama 3 Senario baharu yang menghiasi laluan dengan karangan bunga dan pokok perayaan! Gunakan mod Free Roam untuk membawa Kereta Api Percutian di sepanjang laluan lain dalam koleksi anda.