Train Sim World 6: Midland Main Line: Leicester - Derby & Nottingham
Welcome to the East Midlands! Experience express, and local passenger duties between a trifecta of scenic English counties. Swoosh through the countryside and sprint to the finish aboard renowned traction. The locals of Leicester, Derby and Nottingham await in Train Sim World 3: Midland Main Line!