Train Sim World 6: Midland Main Line: Leicester - Derby & Nottingham
Oplev passageropgaver mellem et hattrick af naturskønne engelske regioner. Svæv gennem landskaberne og sprint til endestationen ombord på anerkendt trækkraft. De lokale fra Leicester, Derby og Nottingham venter på dig i Train Sim World 3: Midland Main Line.