Train Sim World 6: Midland Main Line: Leicester – Derby & Nottingham
Podróżuj pociągami pasażerskimi między trzema malowniczymi hrabstwami Anglii. Pędź przez wiejskie tereny na pokładzie renomowanej maszyny. Mieszkańcy Leicester, Derby i Nottingham czekają na ciebie w Train Sim World 3: Midland Main Line!