Train Sim World 6: Midland Main Line: Leicester - Derby & Nottingham
Doğu Midlands'e hoş geldin! Birbirinden hoş manzaralı üç İngiliz bölgesinde hem ekspres hem de yerel yolcu seferlerini deneyimle. Ünlü trenlerle kırsal manzaralar bölgeler arasında hızla ilerle ve varış noktasına tam gaz yol al. Leicester, Derby ve Nottingham sakinleri Train Sim World 3: Midland Main Line'da seni bekliyor!