Train Sim World 6: Mittenwaldbahn: Innsbruck - Garmisch-Partenkirchen
Mittenwaldbahn kører i Alperne mellem Bayern, Tyskland og Tyrol, Østrig. Ruten åbnede i 1912 og var fra starten planlagt til at være elektrisk for at gøre det nemmere at tackle ruten.
I Train Sim World 5 kan du blive lokomotivfører eller konduktør ombord på både ÖBB-og DBB-tjenester. Det foregår i 1989, hvor du kan erobre bjergene i ÖBB 1020 "Krokodil". Drej styrehjulet og se håndtagene bevæge sig i maskinrummet, mens du transporterer skiturister og lokal fragt. BR 111 ledsager krokodillen og er en klassiker, der er i stand til at klatre til grænsen med et langdistance-intercity på slæb.