Train Sim World 6: Mittenwaldbahn: Innsbruck - Garmisch-Partenkirchen
Dalam Train Sim World 5, jadi pemandu atau konduktor bagi perkhidmatan ÖBB dan DBB. Berlatar pada tahun 1989, daki gunung menggunakan ÖBB 1020 “Krokodil”. Putar roda kawalan dan saksikan injap bergerak di bilik mesin semasa anda mengangkut pelancong ski dan kargo tempatan. Mengiringi “krokodil” ialah BR 111, sebuah klasik yang mampu mendaki sehingga sempadan dengan rangkaian kereta api jarak jauh Intercity di belakangnya.