One of the staples on the line is the Arrow III, also known as the Jersey Arrow. Original designs for this fleet of electric railcars date back as far as 1968 for the Pennsylvania Railroad, although the latest 3rd generation was built in 1977. Hoboken Division Arrow IIIs are denoted by a 25K sticker adorned on each cab end, meaning they are setup for 25kV use, as opposed to Newark Division’s 12kV electrification.