En af de faste bestanddele på linjen er Arrow III, som også er kendt som Jersey Arrow. Originale designs for denne flåde af elektriske motorvogne daterer sig så langt tilbage som 1968 for Pennsylvania Railroad, selvom den seneste tredje generation blev bygget i 1977. Hoboken Divisions Arrow III'er er markeret med et 25K-klistermærke i hver førerhusende, hvilket betyder, at de er sat op til 25kV-brug, i modsætning til Newark Divisions 12kV-elektrificering.