Jednym z podstawowych modeli na tej linii jest Arrow III, znany również jako Jersey Arrow. Pierwsze projekty tej floty elektrycznych wagonów pochodzą z 1968 roku i dotyczą trasy Pennsylvania Railroad, aczkolwiek najnowsza, trzecia generacja została zbudowana w 1977 roku. Lokomotywy Hoboken Division Arrow III są oznaczone naklejką 25K umieszczoną na końcu każdego wagonu, co oznacza, że są przystosowane do pracy przy napięciu 25 kV, w przeciwieństwie do lokomotyw Newark Division, które są elektryfikowane napięciem 12 kV.