De moderne, effektive og flotte MP36-diesellokomotiver har kørt på Peninsula Corridor-ekspresruterne siden 2003, og nu kan du selv opleve dem i Train Sim World!
Hvis et diesellokomotiv kan være både stilfuldt og ret brutalt på samme tid, så passer MP36PH-3C perfekt til den beskrivelse. MP36PH-3C har 3.600 hestekræfter og er bygget efter strenge standarder for kollisionssikkerhed. Det er 21 meter langt, 4,7 meter højt, vejer mere end 127 tons og har alligevel et elegant og ret europæisk udseende.
MPXpress-serien af diesellokomotiver blev introduceret i 2002 og blev i høj grad standarden for pendlertog i Nordamerika. Der blev bestilt seks MP36PH-3C-varianter til brug på Peninsula Corridor-eksprespendlertjenester. MP36PH-3C-togene, der er malet i rødt, hvidt og sort og har numrene 923-928, blev taget i brug i 2003 og har nu kørt i to årtier på halvøen.
I Train Sim World gør MP36PH-3C sin debut på Peninsula Corridor sammen med dobbeltdækker-pendlertog, der er perfekt egnet som eksprestog gennem Bay Area. Kør sydpå, mens du sidder i MP36's unikke futuristiske førerhus, og bliv skubbet tilbage til San Francisco fra den virkelighedstro styrevogn.