Nowoczesne, wydajne i efektowne silniki wysokoprężne MP36 są stosowane w ekspresowych połączeniach Peninsula Corridor od 2003 r. Teraz możesz je wypróbować w grze Train Sim World!
Jeśli lokomotywa spalinowa mogłaby być jednocześnie stylowa i w pewien sposób brutalna, to MP36PH-3C świetnie pasowałaby do opisu. Oferująca 3600 koni mechanicznych i skonstruowana zgodnie z rygorystycznymi normami wytrzymałości zderzeniowej lokomotywa MP36PH-3C ma 21 metrów długości, niemal 5 metrów wysokości i waży ponad 127 ton, a mimo swoich rozmiarów jest utrzymana w eleganckim, europejskim stylu.
Wprowadzona w 2002 r. linia lokomotyw spalinowych MPXpress szybko stała się standardem w zakresie transportu podmiejskiego na terenie Ameryki Północnej. Do obsługi ekspresowych połączeń podmiejskich na odcinku Peninsula Corridor zamówiono sześć lokomotyw w wersji MP36PH-3C. Cechujące się czerwono-biało-czarnym malowaniem i noszące numery 923-928 lokomotywy MP36PH-3C weszły do użytku w 2003 r. i jeżdżą na odcinku Peninsula Corridor już od dwóch dekad.
W Train Sim World MP36PH-3C debiutuje na trasie Peninsula Corridor. Lokomotywa jest wyposażona w dwupoziomowe wagony służące do transportu podmiejskiego, idealnie nadające się do realizacji usług ekspresowych na terenie Bay Area. Gnaj na południe w wyjątkowo futurystycznej kabinie maszynisty MP36 i daj się wypchnąć z powrotem do San Francisco w niesamowitym wagonie sterowniczym.