Get to work on dense passenger operations aboard the iconic NJ TRANSIT ALP-46. All-modern, all-powerful, the ALP-46 is derived from its European cousin, the BR 101. Twinned with capacity-crunching Multilevel equipment, hurry commuters by the hundreds between Trenton and New York Penn Station from the workhorse itself or the striking cab car.