Kom i gang med tætte passagerruter ombord på den ikoniske NJ TRANSIT ALP-46. Den ultramoderne og kraftfulde ALP-46 er afledt af sin europæiske fætter, BR 101. Sammen med kapacitetspressende udstyr på flere niveauer skal du skynde dig med pendlere i hundredvis mellem Trenton og New York Penn Station fra selve arbejdshesten eller den iøjnefaldende styrevogn.