Wejdź na pokład wydajnego i mocnego DB BR 423 i obsługuj ruch pasażerski na trasach o dużym zagęszczeniu w obrębie sieci Köln S-Bahn. Przewoź dojeżdżających do pracy i szkół między miastem słynnej katedry a pobliskimi Horrem i Düren kursami w ramach dodatkowego rozkładu – DB BR 423 obsługuje tu linie S19 oraz nową S12. Napawaj się nieustającą akcją, towarzysząc niezmordowanie pracującym dzień i noc dziesiątkom jednostek i zapuszczaj się na trasy przejazdów regionalnych oraz ICE.