Güçlü DB BR 423'e bin ve Köln S-Bahn'da yüksek yoğunluklu yolcu görevleri yap. DB BR 423'ü S19 ve yepyeni S12 seferlerine koyan ek bir sefer çizelgesinde, katedral şehri ile Horrem ve Düren arasında yolcu taşı. Birimler gece gündüz onlarca bölgesel ve ICE seferleriyle iç içe çalışırken kesintisiz aksiyonun tadını çıkar.