Train Sim World 6: Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim
Take to the rails of Germany with no wires in sight! Experience diesel traction from a bygone era, and shuttle along the picturesque fields and rivers of Hesse in TSG’s authentic 1990s recreation of Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim for Train Sim World 3!