Train Sim World 6: Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim
Kør ud på skinnerne i Tyskland uden nogen kabler i sigte! Oplev dieseltrækkraft fra en svunden tid, og kør frem og tilbage langs de maleriske marker og floder i Hesse i TSG's autentiske genskabelse af 90'ernes Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim til Train Sim World 3.