Den snørklede del af Northeast Corridor, der fører nordpå mod Connecticut, blev bygget af New York and New Haven Railroad i 1840'erne. Den fulgte Long Island Sound og var beregnet til at tilbyde en direkte linje til New York. Og siden da er linjen blevet en del af den travleste passagertrafik i USA.
I Train Sim World 6 kan du blive ingeniør ombord på de forskellige opgaver i New Yorks passager- og godsnetværk. Overtag styringen af eksprestog med et begrænset antal stop, andre transportformer og pendlertog med alle stop. Kryds den ikoniske Hell Gate Bridge, betjen begge niveauer af Grand Central, og udforsk de lokale godsindustrier.
Du er velkommen ombord på Metro-North M8 og Amtrak ACS-64. På tværs af et mangfoldigt program, der udspringer fra to terminaler i New York, kan du sno dig gennem forstæderne med en række forskellige stopmønstre. Få gang i arbejdet med skift og lokale leverancer, togkørsel med skrald og hovedbanekørsel med SD40-2.
Vi har arbejdet tæt sammen med licensgiveren for at kunne tilbyde dig en fordybende, men pålidelig gengivelse af ruten. Det betyder, at der er foretaget enkelte justeringer af oplevelsen ombord på Metro-North M8, herunder at sikkerhedssystemerne (ATC, ACSES og Alerter) altid er aktiveret, og at betjeningen i kabinen er justeret.